מדיניות משלוחים ואספקה
א. מועד המשלוח יקבע בהתאם למועדי החלוקה של חברת המשלוחים כלומר 3 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה (לא כולל יום ביצוע ההזמנה עצמו) במקרים חריגים שלאו דווקא תלויים בחברת השליחויות, ייתכן עיכוב של עד 7 ימי עסקים.
ב. על אף האמור, ייתכן שלא ניתן יהיה לספק משלוחים לישובים מסוימים בישראל (לרבות על-פי הנחיות ומדיניות חברת המשלוחים החיצונית)
ג. עלות המשלוח –
הזמנה באתר מוגדרת מעל סכום של 300 שח כאשר המשלוח הינו חינם לכל הזמנה.
ד. במידה והלקוח יבחר במסירה ידנית, הבלדר יצור איתו קשר טלפוני לפני מסירה. במידה והלקוח יבחר באפשרות של מסירה ליד הדלת, הבלדר יניח את החבילה ללא יצירת קשר טרום המסירה.
ה. במידה ולא ניתן יהיה ליצור קשר עם הלקוח בפרטי הקשר שמסר בעת ביצוע ההזמנה, במשך 3 ימים לאחר מועד ביצוע ההזמנה, ARDELL תהא רשאית לבטל את ההזמנה (מבלי לחייב את הלקוח עבור עלות המוצרים) ולחייב את הלקוח בדמי טיפול על סך 14.90 ₪ בנוסף לעלות הכנת המשלוח (ככל שרלוונטית).
ו. מובהר בזאת כי ימי חול המועד, ערבי חג וחגים ייחשבו לצורך האמור כימי ו' ושבת בשינויים המחויבים ולפי העניין.
* ייתכנו שינויים של מועד האספקה בהתאם לזמינות המוצרים
** ARDELL שומרת לעצמה את האפשרות לעצירת האפשרות למשלוח להיום בכל זמן נתון, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.